Buhalterinės paslaugos. Kokia yra konsultacijos vertė?

buhalteriai

Ar žinojote, kad Audita.lt teikia buhalterines paslauga? Tikrai taip. Prireikus buhalterinės pagalbos verta kreiptis. O apie paslaugas, pinigus ir kitus dalykus kalbame kitose pastraipose – skaitykite toliau.

Sektoriai

Kiek paslaugų suskaičiuotume, jeigu bandytume apimti visus sektorius? Vien pačių sektorių yra labai daug, o juose – gausybė skirtingų dalykų. Pavyzdžiui, buhalterinės paslaugos dar galėtų būti skirstomos į tam tikras rūšis. Visgi kone visur pastebimas bendrumas – konsultacijos. Todėl klausiame, kokia yra buhalterinės konsultacijos vertė.

Vertė – ne tik tai, ką sumokate

Pirmiausia derėtų apibrėžti, kas šiose eilutėse laikoma verte. Kalbame ne apie sumą, kurią mokate užsisakydami kokią nors paslaugą. Ten yra kaina. O šiuokart vertę įvardijame tokiais žodžiais:

1) tai, kas sudaro paslaugą; ką paslauga konkrečiu atveju reiškia jums, įmonei;

2) tai, kas yra svarbu vertinant iš ilgalaikės perspektyvos;

3) tai, kas naudinga vienu ar keliais atžvilgiais.

Bent trys apibrėžimai. Ir kiekvienas iš daugiau ar mažiau tikslus. Buhalterinės paslaugos irgi gali būti siejamos su šiais trimis punktais. Kadangi viskas prasideda nuo tam tikros starto linijos, įdomu pasiteirauti, kokia gi yra buhalterinės konsultacijos vertė. Žinokite, kad ji matuojama ne vien pinigais.

Galima teigti, jog buhalterinės konsultacijos vertė yra didelė. Nors buhalterinės paslaugos pirmiausia įprastai siejamos su skaičiais, iš tiesų viskas prasideda nuo konsultacijos. Tiksliau, nuo komunikacijos. Nuo elektroninio laiško, telefoninio skambučio ar apsilankymo biure. Startuojama ne kur nors viduryje, o pradžioje. Juk į įmonę atėjęs naujas buhalteris turi susipažinti su situacija, turi būti informuojamas apie aktualius dalykus. Antraip gali išsipildyti posakis apie šunį ir jo uodegą (geri norai gali nueiti šuniui ant uodegos).

Sakome, kad buhalterinės paslaugos prasideda nuo konsultacijos. Teigiame, kad konsultacijos vertė  – ne tik materiali. Paminėjome, kad vertė dar ir didelė. Ką visi šie aspektai rodo? Kokias prielaidas ar išvadas galime formuluoti? Ogi štai kokias:

1) pasikonsultuoti – tarsi žvilgtelėti į kompasą, kuria kryptimi keliaujate;

2) pasiteiravimas ir aktualių klausimų išnagrinėjimas – kryptingas ėjimas tikslo link (buhalterijoje verčiau nepalikti neaiškumų);

3) pati buhalterija yra labai įvairiapusė, tai daugiau nei kalkuliatoriaus maigymas.

Kalbant apie buhalterines paslaugas atsiranda daug klausimų ir dar daugiau reikiamų atlikti darbų. Beje, modernios programos nereiškia, kad buhalteriai atsikvėpę drybso, kol kažkas kompiuteryje automatiškai vyksta… Ne, buhalterija pati nesitvarko.

Audita.lt lygiai taip pat patvirtintų, kad darbas pats nepasidaro. Kad ir kokios srities specialistas esate, su šiuo teiginiu tikriausiai sutiksite. Ir būsite teisūs. Taip pat turbūt pripažįstate, kad konsultacija reikalauja laiko, profesionalumo, jėgų. Vadinasi, ji itin vertinga.

Pabaigoje – keli žodžiai, kuo puikiausiai tinkantys siekiant apibūdinti buhalteriją: tikslumas, atsakingumas, konstruktyvumas. O iš tiesų rastume žymiai daugiau apibūdinimų ir visi jie primintų, kad kalba sukasi apie kai ką reikšmingo.

 

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.