Išmanios viešbučių instaliacijos – daugiau nei dizainas

viešbučių instaliacijos

Pastaruoju metu karščiausia atsinaujinimo banga turizmo ir viešbučių srityje – tai išmanios viešbučių instaliacijos. Kiekvienas viešbutis, laikantis save aukšto lygio, siekia atsinaujinti ir naudoti aukštos kokybės išmanias technologijas.

Susipažinkite: išmanus viešbutis

Išmanus viešbutis – tai vis dar tas pats viešbutis, kaip anksčiau, tačiau jame veikia išmanios sistemos. Jos apjungia daug įvairių funkcijų, sumažina tiesioginį darbą administracijai ir palengvina svečių kelią, viešnagę padaro dar patogesne. Dažniausiai tokios išmanios sistemos viešbučiams prasideda nuo užrakinimo, atrakinimo technologijų, šviesos valdymo patalpose, saugumo klausimų, o baigiasi visa apimančiomis ir komfortą teikiančiomis technologijomis jau pačiame kambaryje.

Išmanios technologijos viešbučio kambaryje

Išmanios technologijos ir sprendimai viešbučio kambaryje – tai aukšta komforto klasė, kurią tikrai pastebės svečiai. Priklausomai nuo pasirinktos išmanios technologijos, kambario patogumai gali būti valdomi per sienoje įmontuotus sensorinius jungiklius, per išmanųjį telefoną arba specialią planšetę – valdymo pultą. Su kažkuriuo iš valdymo pultų galima valdyti aplinką.

Ryto režimas – automatiškai nustatytas žadintuvas, kuris ne tik skamba, tačiau ir švelniai atitraukia užuolaidas ar roletus ir leidžia kambarį užpildyti ryto šviesa. Tai malonus būdas be streso pažadinti svečius. Skaitymo režimas – kai jaukioje atmosferoje apšviečiama tik sritis lovoje virš galvos. Vasaros ir žiemos klimato parinkimai ir kitokios panašios funkcijos – tai kambario prisitaikymas prie esamų poreikių ir visiško svečių komforto užtikrinimas.

Išmanūs kambarių užraktai

Išmanaus viešbučio privalumas – efektyvesni kambarių užraktai. Priklausomai nuo sistemos pobūdžio, išmanus viešbutis įvairiais metodais pakeičia tradicinį raktą. Svečiams nebereikia laukti, kol viešbučio administratorius išduos ant milžiniškos raktų kabyklos kabantį raktą. Daugeliu atvejų išmanios sistemos sinchronizuotos su magnetinius raktus – korteles naudojančiais raktais. Jie gali būti naudojami ir ilgiau, ir tik vienos viešnagės metu. Pametus tokį raktą, nieko baisaus nenutinka, nes gali būti išduodamas kitas. Kai kuriuose viešbučiuose jau galioja pilna savitarna su išmaniomis sistemomis: žmonėms net nereikia eiti pas aptarnaujantį personalą, galima atvykus į viešbutį eiti iškart į kambarį, o jų raktu tampa telefone turima programėlė ir joje esanti informacija.

JUNG sistemos viešbučiams

Su JUNG išmaniomis sistemomis viešbučiams svečiai pajus maksimalų komfortą. Patekus į viešbutį su JUNG sistema, svečiai pastebės:

  • Stilingą jungiklių dizainą.
  • Jungtis visoms multimedijoms, USB ir kitokiems įrenginiams, patogius lizdus į elektrą.
  • Patogią komunikaciją su personalu tiesiogiai iš savo kambario.
  • KNX valdymo sistemą.
  • Išmanų užraktą su specialia kortele.
  • Aplinkų valdymą savo kambaryje: šviesos, temperatūros, multimedijų, roletų ir žaliuzių, mikroklimato ir kt.

Tvari investicija: išmanūs sprendimai pritrauks naujų klientų

Viešbučių ir turizmo versle išmanūs sprendimai – tai pati svarbiausia kryptis, reikšmingas kokybės ženklas. Jeigu viešbutis neturi išmanios sistemos ir raktą jums vis dar išduoda raktininkas, o kambaryje tenka spragsėti jungtukais jungiant šviesą, toks viešbutis niekaip negali būti vertinamas penkiomis žvaigždutėmis. Taip, kaip kažkada visiems teko vietoje senų medinių langų susidėti modernius plastikinius, taip dabar viešbučiams metas keisti sistemas ir įrengti išmanų viešbučio valdymą ir administravimą. Tai daugėjančios savitarnos galimybės, lankstesnis įsiregistravimo ir išsiregistravimo laikas bei sąlygos, mažesnės žmonių įdarbinimo būtinybės, malonesnė ir patogesnė viešnagė svečiams.

Keliaudami žmonės mėgsta komfortą, nes ne visuomet tokį turi namuose. Tad žydras baseinas, nuostabūs pusryčiai ir išmanios technologijos kambaryje suteikia geriausius įspūdžius, verčia grįžti į viešbutį vėl, skatina parašyti puikius atsiliepimus ir paskleisti apie šį viešbutį žinią ir kitiems. Tokiu būdu gerėja viešbučio reputacija, galima kelti kainas, o ir pritraukti daugiau reiklių klientų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *