Ankstesnėje dalyje aptarėme, kaip refinansavimas ir greitieji kreditai pasklinda kaip žinia ir idėja tarp žmonių. Aptarėme reklamavimo internete naudojant Google Ads ir paprastą reklaminių banerių sistemą, taip pat paminėjome radijo reklamą, turinčią taip pat didelį poveikį. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip paprastai vyksta lauko reklama arba reklama viešose vietose, kaip vyksta reklamavimas televizijoje ir taip pat kaip veikia paskolų telemarketingas.
Reklamos televizoriuje
Tam, kad siūlytum reklamą televizoriui, reikia sukurti ją vis naują. Geriausia kurti naują reklamą tuomet, kai yra naujienų pačioje skolinimo sistemoje. Pavyzdžiui, atsiranda kokios nors naujovės, akcijos ar naujų rūšių paskolos. Būtent pastarosiomis galėtų būti pavadintas refinansavimas. Mat anksčiau tokios paskolos nebūdavo, tačiau jau kuris laikas žmonės gali lengvai naudotis šia paslauga ir gauti paskolų refinansavimą, kas labai pagerina kiekvieno žmogaus gyvenimo kokybę, jeigu tuo metu yra įklimpta į skolas ir reikia dar šiek tiek pagalbos, kad pavyktų pratęsti skolos mokėjimo terminą ir grąžinti tą paskolą.
Taigi, kai prieš keletą metų greitųjų kreditų bendrovėse atsirado nauja paslauga, paskolos refinansavimas, apie ją neabejotinai nuaidėjo ir nuvilnijo visur per paskolų teikėjų pasaulį. Šią paslaugą greitai ėmė teikti kone visi kreditoriai. O taip pat ir apie ją komunikuoti. Visomis anksčiau išvardintomis priemonėmis bei dabar aptariama televizija. Tuojau tarp laidų ir filmų televizijoje ėmė atsirasti reklamos, siūlančios naudotis šia paslauga. Trumpuose video klipuose buvo pristatoma refinansavimas kas tai ir leidžiama žmonėms pasidaryti išvadas, ar jiems reikia tokios paslaugos, ar galbūt nereikia.
Reklamos ir televizijos tiekėjai visada turi statistiką, kas žiūri televizorių, kas žiūri kokį kanalą ir pan. Tikriausiai ta statistika per daug nenustebintų, nes tai būtų vyresnioji karta, dažniau gyvenanti provincijoje. Tad jai ir atitenka daugiau reklamų per televizorių, kuriose reklamuojama paskolu refinansavimas internetu. Pačios reklamos transliuojamos įvairiu metu, tarp įvairių programų, irgi atsižvelgiant į tai, kada galimai auditorija yra prie ekranų. Galima paminėti ir tai, kad skirtingas reklamos laikas yra skirtingai įkainojamas.
Reklamos viešose erdvėse
Kitas efektyvus reklamos būdas, leidžiantis daugybei žmonių sužinoti, kas yra kreditai isiskolinusiems – tai lauko reklamos ir reklamos viešose erdvėse. Dažniausiai jos atsiduria ten, kur žmonės ilgiau stoviniuoja ir užtrunka. Atkreipkite dėmesį, net dažnose parduotuvėse ar prekybos centruose žmonėms, stovintiems eilėje, suteikiama galimybė pasižiūrėti į reklamas, kurios gal visai nesusijusios su vieta, kurioje esate, o su užsakovo pasiūlymais. Gali būti, kad laukiant eilėje prekybos centre, Darbo biržoje, poliklinikoje ar kitur, jūs taip pat matysite, kaip priešais jus švyti reklama, kurioje – greituju kreditu refinansavimas. Nieko naujo, ar ne.
Atskiras punktas – tai lauko reklamos. Jos taip pat visuomet kruopščiai apgalvojamos ir pastatomos ten, kur žmonės ilgiausiai stovės ir žiūrės. Pavyzdžiui, tai gali būti reklamos tentai tam tikrose miesto vietose, kur žmonės stovi transporto spūstyse. Tose reklamose skolu refinansavimas galbūt labai gerai matosi tikrai iš toli. Taigi, refinansavimas isiskolinusiems kaip idėja pasklis vos tik išėjus į lauką. Na o reklama stotelėse ir prie jų jau yra tapusi žanro klasika, visada sulaukiančia daug dėmesio.
Reklama turint tiesioginį kontaktą
Galiausiai, automobilio refinansavimas ar tiesiog paprastas mažas greitasis kreditas gali jus pasiekti ir telefonu. Kadangi greitas refinansavimas gali būti pasiūlytas tiesiog telefonu, kai jums paskambins iš kokios nors kompanijos. Ši veikla atrodo įkyri, bet ji labai efektyvi.