5 patarimai, kurie pagerins svetainės konversijas

google

Geros internetinės svetainės konversijos gali užtikrinti, kad pavyks pasiekti našius rezultatus, kurie būtini kiekviena verslui. Tiksliau, tai yra kiekvieno verslo siekiamybė, kadangi kuo daugiau tikslumo, kuo didesnis lankomumas, galiausiai, didesnis pardavimai ir tuo pačiu geresnė reputacija – tuo verslas bus didesnis, našesnis ir tuo pačiu patrauklesnis.

Konversijų optimizavimas yra patrauklus Jūsų internetinio puslapio reputacijos gerinimas, tik svarbiausia įvertinti kuo daugiau smulkmenų, suderinti kuo daugiau komponentų, kad rastas variantas ne tik atitiktų poreikius, tačiau ir juos pranoktų. O kuo puslapis bus geriau optimizuotas – tuo pasiekti tikslai bus didesni.

Konkretus internetinės svetainės turinys

Žinoma, tai reikalinga ne tik dėl konversijų, tačiau dėl lankomumo apskritai, kadangi tokiais atvejais, kai info yra daug, kai ji neaiški ir kai sunku suvokti ką konkrečiose vietose norima pasakyti – dažniausiai ir lankytojų nebūtina tiek daug, kiek kad yra tikimasi.

Žinoma, konkretumui apsiekti reikalingi specialistai, kurie yra atsakingi už konkrečias paslaugas. Vienu atveju reikalingas vizualų sutvarkymas, kurie turi būti kuo kokybiškesni. Kitu atveju dažniausiai būtinas ir teksto pertvarkymas, kadangi tik atrodo, kad viskas gerai, kol nepaklausiama klientų – ar jie randa tą info, kurios ieško. Dažniausiai atsakymas yra neigiamas, tad reikia kuo detaliau tvarkyti akcentus.

Žinoma, visas turinys turi turėti labai aiškias antraštes, jis turi būti klasifikuojamas bei punktuojamas, taip pat bet kokia info turi būti greitai randama, o paveiksliukai – aiškus ir tiksliai parodyti jų vedimo vietą.

Klientų patraukimas į savo pusę

Žinoma, ne bet kokių klientų, tačiau tų, kurie labiausiai atitinka Jūsų nustatytą tikslinę auditoriją. O kaip pasiekti tuos savo klientus? Tą daryti reikia tiksliai žinant – kas jie tokie. Juk vien atveju labiausiai pasiteisina vieni metodai, kai tuo tarpu kitu atveju reikia imtis kitų priemonių, kurios paskatintų plačiau pasidomėti Jūsų paslaugomis.

Galiausiai, kol vieni klientai labiausiai susidomėti turiniu ir tik tokiu atveju, kai jis yra kokybiškas, galia sulaukti daugiau dėmesio, tuo tarpu kitiems svarbiausios yra akcijos ir kuo jų yra daugiau – tuo geriau.

Responsive dizainas

Daugelio pamirštama „smulkmena“ yra tai kad vis daugiau žmonių naršo telefonu, o ne per kompiuterius. Tokie internetiniai puslapiai, kurie yra pritaikyto mobiliems įrenginiams ne tik kur kas palankiau vertinami naršytojų, tačiau taip pat ir Google robotų, kuriems svarbu, kad vartotojo naršymo polinkis būtų teigiamas.

Kita alternatyva yra mobili programėlė, tačiau ji kainuoja kur kas daugiau, tad pritaikomumas mobiliems įrenginiams yra geresnis pasirinkimas. Juolab, tikrai būtinas ir neatsiejamas nuo konversijų optimizavimo.

Pardavimai – ne tik šiandien, tačiau ir vėliau

Konversijų didinimas orientuojasi ne tik į tuos pardavimus, kurie yra vykdomi šiandiena, tačiau ir tuos, kurie bus ateityje. Tai reiškia, kad kuo daugiau dėmesio skiriama smulkmenoms, kurios padeda pasiekti ilgalaikius rezultatus.

Tai yra Call-to-action tipo programavimas, kuris paskatina žmones likti Jūsų puslapyje, galiausiai, paskatina išėjus – vėl sugrįžti.

Specialisto pasirinkimas

Šis patarimas gali atrodyti labai aprastas, tačiau nustebsite sužinoję – koks jis yra svarbus. Paprasčiausiai kadangi šiuo metu internete galima rasti labai daug patarimų, kai kurie žmonės nusprendžia, kad jie gali patys labai sėkmingai susitvarkyti su reklama ir tuo pačiu konversijomis. Deja, tokiu atveju skiriama daug laiko, tačiau rezultatas dažniausiai netenkinantis, juolab, galima padaryti klaidų, kurių tvarkymas vėliau specialistui reikalaus daugiau laiko nei padarymas gerai iš pat pradžių.

Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *